Friday 6 April 2012

Hello and Assalamualikum semua :)


ACUM ACUM ACUM ALAHAiiii 


alahai, dah dekat seminggu aku selsema still tak elok elok lagi. nak study pun macam nak tanak je D; aishh rasa nak tercabut juga hidung ni haa, asal kemas tempat yang berhabuk mula laa bersin tak henti henti wey. ahh penat dah tukar tukar tisu tak cukup dengan tisu aku pakai sapu tangan and still tak cukup, tisu aku beli dah habis satu kotak dah tu haa. bila laa nak okaay wahai hidung oii dah tak larat duk acum acum sana sini, kesian pulak nengok roomate aku yang tak pasal pasal kang dapat pulak virus selsema aku ni haa. hmm roomate aku kata aku maybe ada resdung sebab tu aku alah dengan habuk bagai, baru buat keje sikit dah acum acum acum ishhh tak sanggup aku wey. 




P/S :  wa takda mood laa nak update blog dengan keadaan wa yang tak sihat ni okaay sorry bye !








No comments: