Wednesday 4 April 2012

Memories will not be forgotten ;')

HELLO 5 AMANAH   :)


PUAN SHARLINA MARIS

  okay first sekali aku nak memperkenalkan GURU TINGKATAN 5 AMANAH. iaitu Puan Sharlina Maris, beliau juga merupakan english teacher 5 AMANAH. seorang yang tegas dan sangat SPORTING orangnya. selalu berkongsi cerita dengan aku 'n' the geng sampaikan tamat class BI beliau HAHAHA :) OKAAAAY time class dia tamat semua tepuk tangan HAHAHA :D *sebabnya tak payah laa aku eh eh* even kadang kadang beliau ni garang dengan kitaorang semua beliau tetap teacher yang best. yang aku tak boleh lupa beliau pernah cerita tentang pengalaman beliau belajar dulu dulu. aku kagum sangat dengan beliau lebih lebih lagi loghat beliau speaking english fuhh memang aku rasa tengah bercakap dengan orang luar negara yang tulin gituuu haa. okay aku rinduu nak dengar beliau membebel, rindu nak dengar cerita beliau dengan loghat speaking LONDON tu. aishhh banyak laa memori pahit manis aku dengan mummy ina ni. lasty aku ucapkan terima kasih banyak banyak sebab mengajar aku dari form4 lagi. semoga teacher dalam keadaan sihat sentiasa, semoga menjadi guru yang lebih cemerlang.
we all will always miss the teachers at SMK TAMAN JASMIN 2 :)
-I MISS YOU MUMMY INA-


EPUL

OKAAAY, aku nak introduce dekat korang KETUA TINGKATAN class 5 AMANAH. 
anak kamsani ni seorang yang aktif dalam segala bende dekat sekolah, mamat ni juga banyak kali wakil sekolah dalam bola sepak, seorang yang agak gila gila, tak pernah serious dalam class, suka kacau orang and pernah merasa makan tapak kasut aku yang bersaiz 6 tu haa. HAHA :) hebat tak aku ? pape pun kau tetap ketua tingkatan yang the best laa weh 
-FRIENDSHIP FOREVER-
          
NICK

hmm okaay yang ni pulak PENOLONG KETUA TINGKATAN.  seorang yang sempoi and seorang yang sangat SERIOUS orangnya, actually first time aku kenal kau aku ingat kau ni pendiam laa sangat fuhh bila dah kenal kau betul betul memang perut aku ni macam nak pecah asyik gelak je 24 jam. dari form4 duduk sebelah aku, susah senang, nangis ketawa semua dengan kau weh. even first time kau kenal aku kau cakap aku ni sombong gila babeng tapi aku tak yang kau sangka. kau tegur je comfirm aku hai hai balik HAHAHA :) aishhh aku rindu gila dekat kau weh. teringat masa balik sekolah selalu lepak rumah kau bila petang kau hantar aku depan sekolah tunggu bas, hampir kerap juga laa kita lepak and naik moto keliling taman kajang prima. hmm rinduuu sangat sangat time tu /:
-I LOVE YOU NICK-


PUVANESWARY

okay. I miss you so much babe.
I know you from the form 4 AMANAH
seorang yang sangat FRIENDLY
-I LOVE YOU PUVANES-


 NADIAH

okay. This girl is my close friend in class and seorang yang GARANG  
even kau garang macam mana pun aku tetap sayang kau weh.
-I LOVE YOU JOSEP-


INTAN FARAHIN

OKAAAY. teringat kat kau yang suka buat lawak bodoh
selama kita berkawan kau sentiasa buat aku gelak lebih lebih lagi time sawan latah kau tu datang
-I LOVE YOU INTAN-


SHARON KOW

OKAAY aku nak kenalkan budak cina yang cute ni haa, dekat sekolah sharon ni memang famous. hmm ada je laa chinese boy yang minat dekat dia bersidai depan class 5 AMANAH sampaikan bila cikgu salina   datang bawak rotan baru laa semua terhegeh hegeh lari balik class masing masing macam ngeks je kan HAHAHA :) actully cikgu salina tu cikgu displin sesi pagi woot garang gilaa babeng ah.
oh yeahh, now this girl has become a very beautiful model. I missed you babe, I love to learn Chinese language from you again. I hope you succeed in modeling :) 
-I LOVE YOU SHARON-

left : WONG SU ENG
right : YONG QII

dorang ni comelkan ? siapa tak kenal dorang berdua ni, top pom pom girls sekolah jasmin kan. hmm okay yang berkaca mata tu agak caring suka sangat senyum ada problem pun still senyum panjang lebar. okay I miss you Su Eng :)
saya nak memperkenalkan pulak sorang amoi yang pendiam ni. dalam diam amoi ni pandai menari woot, tengok dia pemalu tapi bila menari siapa tengok mata mesti tak berkelip. okaay I also miss you babe, even you malu nak tegur I dalam class, I tetap suka kawan dengan you teringat form3 you pernah duduk sebelah I. Okaay yang itu I akan abadikan sebagai kenangan eh leng lui :)
-I LOVE YOU SU ENG-
-I LOVE YOU YONG QII-










No comments: