Saturday 7 April 2012


ASSIGNMENT SURVEY





actually aku ada banyak cerita nak kongsi dekat blog ni tapi badan aku ni terasa letih gilaa ah bangun pagi pagi seawal pukul 5.00 pagi bersiap mandi, solat semua then group aku gerak pergi buat assignment survey untuk final exam. aishh memang letih sangat sangat laa, dah laa aku tak cukup rehat bertambah pulak dengan class full gilaa non stop weh. okaaay kitaorang konvoibuah kereta then pergi ngankut budak budak ni dengan sesat tak jumpa cari jalan, last last pukul 7.15 pagi juga kitaorang semua sampai. bila dah sampai tempat nak buat survey tu, lupa pulak nak sediakan hidangan untuk tetamu yang kitaorang nak temu ramah tu. yelaaa tak kan laa tak sediakan pape kut macam lain pulak kan rasa. hmm aku dengan falinna apa lagi memang kelam kabut gila cari gerai yang jual hidangan untuk sarapan pagi. last last jumpa juga, itupun hampir nak habis then kitaorang beli jelaa apa yang ada even tak banyak sikit pun jadi laa kan. after that dalam pukul 8.10 pagi kitaorang start interview orang untuk assignment survey, cerita punya cerita dah pukul 11.15 pagi, woot woot time tu tak payah cakap laa sarapan yang terhidang pagi tadi tu baru kitaorang semua jamah memang berebut juga laa dorang semua kan. and then dah settel semua kemas kemas kitaorang behenti makan dekat gerai tepi jalan sebab memnag lapar gilaa la dah macam orang pukul drum pulak tu haa. bila dah kenyang orang pergi lepak dekat perpustakaan negara cari apa yang patut nak tambah dalam assignment survey ni haa. hampir 2 jam juga laa kitaorang semua dekat sana dalam pukul 4.16 petang baru kitaorang gerak balik. OKAAAYY cukup laa untuk aku merepek and sorry agak kelam kabut sikit sebab fikiran aku blind gilaa. lasty BYEEEE good night semua :) :)



P/S : to all members of my group, thank you for your cooperation all. without a spirit of cooperation we all do not be completed as best as possible. Our task now Alhamdulillah pronounced 's done just waiting for the completion of information only. thank you very much all :D

No comments: